من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

باسکول دیجیتال در تهران با کیفیت بالا قیمت ارزان به مشتریان ارائه می شود. مجموعه ما، حداد ماهر تولیدکننده انواع باسکول های مکانیکی در کشور می باشد. مزیت ما دو دهه سابقه کاری ما در این زمینه می باشد. باسکول دیجیتال وسیله ای است که برای توزین اجسام سنگین و فوق سنگین به کار می رود. امروزه در صنعت از انواع باسکول ها به جای ترازوهای الکترونیکی استفاده می شود. باسکول ها این قابلیت را دارند تا وزن هایی از دویست کیلویی تا دویست تن را با سرعت بالا اندازه گیری کنند.

باسکول دیجیتالی که در دسته باسکول های مکانیکی قرار می گیرد می تواند به راحتی وزن دام و انواع وسایل نقلیه سنگین را به راحتی وزن کند. باسکول های الکترونیکی در دو نوع متحرک و ثابت دسته بندی می شوند. قابلیت باسکول های متحرک آن است که می تواند به راحتی جابه جا شود.

باسکول های الکترونیکی از نظر نوع نصب به دو دسته تقسیم بندی می شوند. این دو دسته پیش ساخته و غیر پیش ساخته هستند. باسکول های غیر پیش ساخته با توجه به سفارش مشتری به بروسه اجرا در می آید. مشتریان می توانند ابعاد باسکول را از قبل تعیین کنند. معمولا باید قبل از خرید باسکول مکانی برای آن در نظر گرفته شود. بیشتر باسکول های صنعتی دارای ابعاد بزرگی هستند. باسکول ها طبق مراحل زیر پیاده سازی می شوند:

  1. عملیات خاکبرداری
  2. نصب صفحات پلتفرمی
  3. عملیات مکانیکی و الکترونیکی

باسکول دیجیتال ارزان قیمت

قیمت باسکول الکترونیکی به عوامل زیر وابسته می باشد که شامل موارد زیر می باشند:

  1. نوع توناژی که برای باسکول در نظر گرفته می شود
  2. جنس لودسل هایی که در باسکول راه اندازی می شوند
  3. مقدار بتن مصرفی نیز باید به مقداری باشد تا کل مساحت صفحه پلتفرم را بپوشاند
  4. نوع صفحات پلتفرم

با توجه به سایزبندی باسکول ها مقدار بتن ریزی متفاوت می باشد. مقدار آن به مساحت صفحه پلتفرم بستگی دارد. معمولا برای توزین اجسام بسیار حجیم از این باسکول ها استفاده می کنند. حسگرها یا همان لودسل ها وظیفه دارند تا وزن تخمین شده را به صفحه نمایش باسکول انتقال دهند. در باسکول های با توناژ بالا معمولا از پلتفرم هایی با جنس بتن استفاده می کنند. برای همین باید از بتن مرغوب استفاده شود تا صفحه پلتفرم دارای کیفیت مطلوبی باشد.

مزایای باسکول دیجیتال

  1. باسکول دیجیتال بر عکس ترازو وزن های بسیار بالاتری را می تواند با دقت بالاتری تخمین بزند
  2. قطعات باسکول ها از استحکام بالایی برخوردار بوده و در برابر ضربات مختلف از خود مقاومت خوبی نان می دهد.
  3. ترازو بر عکس باسکول از قطعات ظریف تری ساخته شده است که برای توزین اجسام معمولی به کار گرفته می شود.
  4. باسکول دیجیتال دارای چرخ های مقاوم که کاربران می توانند به راحتی آن را از یک محل به محل دیگر جابه جا کنند.

تقسیم بندی باسکول دیجیتال

باسکول ها بر اساس نوع پلتفرم به انواع مختلف زیر دسته بندی می شوند:

  1. باسکول دیجیتال با پلتفرم فلزی
  2. باسکول دیجیتال با پلتفرم بتنی
  3. باسکول با صفحات نیمه بتنی، نیمه فلزی

معمولا برای وزن های بالا از باسکول های ترکیبی استفاده می کنند که ترکیب این مواد برای صفحات باعث شده است تا استحکام بالایی برای صفحات پلتفرم ایجاد گردد.

نتیجه گیری

باسکول ها بر اساس نوع کاربری آن ها برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. برای وزن های کم بیشتر از باسکول های سنگی و برای وزن های بسیار بالا از باسکول های الکترونیکی و دیجیتالی استفاده می کنند. مجموعه ما سعی دارد تا محصولی با کیفیت به شما عزیزان ارائه کند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.