من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

باسکول آویز چیست؟ باسکول آویز همانطور که از اسمش مشخص است وسیله ای است که از سقف آویزان شده و برای محاسبه ی وزن اجسام واقالم مختلف مورد استفاده قرار میگیرد .باسکول آویز از لحاظ عملکرد به ترازو بسیار شباهت دارد . این دستگاه در اماکن و مشاغلی که امکان استفاده از ترازو بریشان مقدور و ممکن نیست استفاده میشود .

 

 برای اندازه گیری کاالهایی که وزن های باالیی دارند از باسکول استفاده می شود . این وسیله به صورت دو مدل طراحی شده است ،در مدل اول قالب در قسمت آویزی قرار گرفته و نمایشگر آن به دلخواه مشت ری به صورت وایرلس بر روی دیوار و یا در دفترکارش قرار میگیرد و در مدل دوم باسکول به صورت کامل به همراه قالب و نمایشگر از سقف آویزان و یا روی جرثقیل نصب میگردد . نقد و بررسی باسکول آویز باسکول آویز یک باسکول دیجیتال میباشد که در کارخانه های صنعتی ، انواع کارگاه ها ، صنایع سنگین ،مراکز گمرکی ، انبار ، بندرها ، ساخت وساز و بعضی از مشاغل مانند آهن فروشی ها مورد استفاده قرار میگیرد . لزوم استفاده از باسکول های آویز در محیط های صنعتی، سازندگان این وسایل را مجاب کرده تا از مقاوم ترین و مرغوب ترین قطعات در ساخت آن ها استفاده نمایند بنابراین به صراحت میتوان گفت مقیاس های آویز صنعتی از بدنه ی فلزی کامال مقاوم و سرسخت ساخته شده اند .

 

برخی از باسکول آویزها مجهز به سپر حرارتی نیز میباشند که نوعی محافظ گرمایی است و از دستگاه در برابر گرمای غیر متعارف محیط حفاظت میکند که این امر موجب افزایش طول عمر دستگاه هم میشودباسکول آویز سقفی یا آویز در گروه باسکول های صنعتی قرار میگیرد .این دستگاه قابل استفاده در محیط های صنعتی می باشد . بدنه باسکول سقفی ، به قدرت بدنه ی باال یی نیاز دارد . بنابراین طراحی آن به شکلی است که درمحیط های ذکر شده بدون به وجود آمدن مشکل و اختالل مورد استفاده قرار میگیرند . وزن کردن اقالم و اجسام موردنظر از طریق آویز کردن آنها بر قالب تعبیه شده روی دستگاه صورت میگیرد . علت استفاده از باسکول آویز این است که وزن مواد مصرفی و برخی از اقالم دیگر را به دلیل حجم بسیار باال نمیتوان با باسکول های زمینی و یا کفه ای سنجید و به دست اورد و از این رو استفاده از باسکول آویز توصیه میشودبرخی از مدل های باسکول آویز حدادماهر دارای ریموت کنترل و باتری پشتیبان هستند که در صورت عدم دسترسی به برق به صورت اتوماتیک آماده به کار می شوندظرفیت هایی که برای باسکول آویز حدادماهر تعریف شده است از 500 گرم به باال می باشد . کاربرد و قیمت و جنس دستگاه ها بر اساس برند محصول متفاوت می باشد

 

 . قیمت باسکول آویز هر باسکول با توجه به مشخصه ها و امکاناتی که دارد ، نوع کیفیت و مصرف آن شناسایی و قیمت گذاری می شود . قیمت باسکول های آویز به مشخصات و پارامترهای بسیاری وابسته میباشد . پارامترهایی همچون مدل باسکول ، ظرفیت باسکول ، قابلیت اتصال به دستگاه کارتخوان ، دقت باسکول در اندازه گیری ، ساختار ظاهری ، قابلیت اتصال به کامپیوتر ، تعداد لودسل ، حافظه ی داخلی ، نمایشگر ، جنس سینی و استفاده از برق در قیمت باسکول و کیفیت آن تاثیرگزار میباشد . در خرید باسکول حتما از جهت سالم بودن دستگاه و دقت نمایید . تعمیرات باسکول شامل هزینه های بسیاری میبادش که خرید باسکول در صورت وجود نواقص به هیج عنوان مقرون به صرفه نیست . بنابراین قبل از خرید در صورتی که اطالعات کافی نداردید از افراد با تجربه ، در این زمینه راهنمایی بخواهید و یا از جاهای مطمئن که خدمات پس از فروش هم ارائه میدهند خرید نمایید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.