من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

باسکول سقفی در شهریار از محصولات ویژه حدادماهر می باشد که با کیفیت بالا به شما مشتریان عزیز ارائه می شود. باسکول ها بیشتر کاربرد صنعتی دارند و بیشتر برای وزن کردن اجسام سنگین وزن استفاده می شود. باسکول ها نسبت به ترازوهای بزرگ صنعتی از ابعاد بزرگتری برخوردار بوده و سعی شده است که تمامی فاکتورهای مختلف در ساخت آن ها رعایت شود. ترازو بر عکس باسکول از قطعات ظریف تری ساخته شده و وزن آن سبک تر می باشد. باسکول ها برای راه اندازی توسط سه مرحله قابل اجرا می شوند. این مراحل شامل:

1.     عملیات خاکب برداری

2.     گود برداری

3.     عملیات های فیزیکی و شیمایی

معمولا باسکول ها اجسام را با دقت بالاتری تخمین می زنند. قبل از خرید باسکول ها حتما باید مکانی برای آن ها در نظر گرفته شود که به دلیل بزرگ بودن ابعاد آن ها می باشد. برای جابه جایی آن ها از ریل هایی فلزی کمک می گیرند تا افراد بتوانند به راحتی آن ها را از یک مکان به مکانی دیگر انتقال دهند. باسکول سقفی در شهریار در برابر ضربات بسیار مقاوم بوده و آن به دلیل استفاده از مصالح سنگین در ساختار آن ها می باشد.

 

باسکول سقفی در شهریار دارای شاسی مقاوم بوده که کاربران می توانند با استفاده از آن بسیاری از کارها را پیش ببرند. باسکول ها باید جوری ساخته شوند که بتواند به خوبی وزن زیاد اجسام را تحمل کنند. جهت شناسایی وزن اجسام بر روی صفحه پلتفرم باسکول سقفی از حسگرهایی پیشرفته استفاده کرده اند که دارای فناوری ساخت بالایی می باشد و وزن زیاد اجسام را به خوبی و با دقت بالایی تشخیص می دهد. در واقع لودسل ها حسگرهایی هستند که می توانند وزن شناسایی شده را به نمایشگر باسکول انتقال دهند.در هنگام عملیات گود برداری  برای ساخت صفحات پلتفرم از انوع بتن ها جهت راه اندازی آن ها استفاده می شود. معمولا مقدار بتن استفاده شده برای اجرای آن در تعیین قیمت گذاری موثر می باشد.

 

 

معمولا از آلیاژ فلزات مختلف در ساخت بدنه فلزی باسکول سقفی استفاده شود که دارای مقاومت بالایی هستند. باسکول ها در انواع مختلفی وجود دارند و در صنعت به طور کلی باسکول ها به دو دسته مکانیکی و دیجیتالی تقسیم بندی می شوند. از باسکول های قدیمی می توان به باسکول های سنگی اشاره کرد که نسبت به باسکول های امروزی دارای شکل ساده تری می باشند.

برای جابه جایی باسکول ها از جرثقیل ها استفاده می کنند تا ایمنی مورد نیاز حفظ و زمان زیادی برای انتقال آن صرف نشود.معمولا شرکت سازنده نکاتی را در راجع به فنی و ایمنی دستگاه در کاتالوگ خود قرار می دهند تا مشتریان بتوانند به نحو احسن از این دستگاه استفاد کنند.

 

فاکتورهای مختلفی هستند که در قیمت باسکول سقفی در شهریار موثر می باشند. این عوامل شاما موارد زیر می باشند:

1.     جنس بتن استفده شده برای ساخت صفحات پلتفرمی

2.     نوع بتن مصرفی

3.     اندازه باسکول ها باتوجه به عملکرد آن ها

4.     نوع آلیاژ به کار رفته برای ساخت بدنه باسکول ها

5.     معمولا نوع بتن مصرفی در کیفیت صفحات پلتفرم و لودسل های استفاده شده برای اندازه گیری وزن اجسام موثر می باشند. برای راه اندازی صفحات باسکول سقفی از بتن های از پیش ساخته شده استفاده می کنند. مقدار بتن استفاده شده در ابعاد آن از نکات قابل اهمیت می باشد که باید به آن توجه کرد..

6.     نوع لودسل هایی که برای تخیص وزن استفاده می شوند، در قیمت باسکول سقفی موثر می باشد.

 باسکول تولیدی دارای گواهینامه بین المللی با پشتیبانی دو ساله می باشد که در این مدت می توانند از خدمات پس از فروش ما استفاده کنند. مزیت ما سه دهه سابقه کاری ما در زمینه فروش باسکول ها در انواع طرح ها و سایزها می باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.